Google Adsense

2013年5月16日星期四

[转载]国际篇~中共政協胡漢清娶江希文 霸屋佔產 84歲老母莊永楚哀嘆:當我冇生過仔!


資深大律師、全國政協胡漢清最近被84歲母親莊永楚(Linda)力數不是-,指他霸佔逾2,000萬元家產,令胡母晚景淒涼。胡母昨接受本報專訪時,提起兒子時-眼有淚光,坦言兒子未有一日孝順過自己。被兒子戲稱是「老頑皮」、經常「玩失蹤」,胡-母搖頭嘆息,揚言曾想過自殺,反問:「點解生個咁嘅仔出嚟?」

84歲莊永楚契女白韻琹爆出,莊雖早立-遺囑把家財留給兒子,但「佢又話最近寫咗另外一份,不過未簽」。

在2008年香港藝人裸照事件中,胡漢清是陳冠希的法律顧問。胡漢清於1992年與前妻張天愛離異後,1999年改與余慧敏成婚。結婚九年、育有一子一女的胡漢清、2008年傳出婚變消息。於2012年再與藝人江希文結婚。


你唔入得呢間屋!(真實對白) 

資深大律師胡漢清去年第三度結婚娶藝人江希文(江欣燕胞妹),喜慶背後卻爆發母子不和,胡漢清被指禁 84歲母親莊永楚返回胡家,把持住母親物業資產及現金共逾二千萬,無家可歸的莊永楚傷心欲絕,抑鬱暴瘦,更山窮水盡到要拍賣首飾。思前想後,莊永楚決意討回資產。面對困境的她哀嘆說:「我當冇生過仔!」



千萬交兒子保管


當晚,怒極的胡漢清通知母親,胡母擁有的上海大宅已被他注入信託基金,不可以放售;當下不發一言的莊永楚,頓時心中一涼,因為她返港另一目的,就是要求胡漢清賣這間屋。「 97年移民,我賣咗麥當勞道間屋,筆錢(現金一千一百五十萬)交咗俾 Alan幫我保管; 02年,我用二百八十萬港紙買上海間屋,當時就係響呢筆錢度調出嚟, Alan仲同我講『媽咪,你有錢擺喺我度,我幫你搞裝修。』」為方便管理,百分百信任兒子的莊永楚,連業權亦寫在兒子名下。 

十年來,莊永楚不時返回上海大宅居住,亦間中返香港探望兒子和孫仔孫女,大部分時間則定居加拿大。年紀日漸老邁的她,行動也愈來愈不方便。 

「因為依家住緊間屋要行樓梯,我對腳唔聽話,好辛苦;所以舊年我用咗一百二十萬加紙買咗間樓花新屋,唔使再行樓梯,分三期俾錢,已經俾咗兩期,尾期連稅要五萬幾蚊加紙,舊年十月我問 Alan攞錢,點知佢反問我買樓做乜唔問過佢,跟住就話筆錢蝕曬。」莊永楚說。 

樓花尾期冇著落,莊永楚唯有寄望賣出上海大宅套現,胡漢清卻聲稱物業已注入基金,不能出售。


资料来源:http://cforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=3040621&extra=page%3D21

没有评论:

发表评论